Visita l’Aula del Cel

VISITA PRESENCIAL A L’AULA DEL CEL

CURS 23-24

El formulari d’inscripció en línia estarà obert a partir del 11 de setembre. Les sol·licituds per a les visites presencials es faran a través d’aquesta inscripció. Atendrem les sol·licituds per ordre d’arribada.

ATENCIÓ! El calendari de visites ja està complet per al curs 2023/24 i comptem amb una llarga llista d’espera. Per aquesta raó hem inhabilitat el formulari d’inscripció fins al setembre del 2024. No obstant això continuem a la vostra disposició a:

• la nostra adreça d’email auladelcel@uv.es
  • el nostre canal de TELEGRAM https://t.me/+cZsNz8IFegwyYjVk

Les visites es faran els dies lectius, de dimarts a dijous i d’octubre a juny, de 10.30 h a 13.00 h, a l’Observatori Astronòmic, situat a l’edifici Instituts d’Investigació de Paterna-Parc Científic de la Universitat de València (primera planta de l’edifici vermell darrere d’À Punt).

Les visites estan dissenyades per a grups des de 3er de primària fins a tots els nivells educatius, així com per a grups amb necessitats específiques i diverses capacitats. La capacitat màxima de cada visita és de 30 estudiants.

La visita inclou una sessió de planetari digital i un taller astronòmic de la vostra elecció i te un cost de 5€ per alumne/a.

EL NOSTRE PLANETARI

Les sessions de planetari tenen una durada de 1h aproximadament i els seus continguts són personalitzables. Els adaptem a la temàtica del taller triat així com al nivell de l’alumnat i els seus interessos.

Mitjançant el realisme dels gràfics i el dinamisme de les animacions proporcionem una experiència immersiva que portarà a l’alumnat al voltant del seu planeta, del seu Sistema Solar i més enllà de la galàxia. D’aquesta manera abordem conceptes des dels més fonamentals com dia/nit o les estacions fins a altres més avançats com els moviments retrògrads, el comportament de la llum i l’espectroscopia, l’evolució estelar o la formació de sistemes planetaris.

ELS NOSTRES TALLERS

VISITA VIRTUAL A L’AULA DEL CEL

Són l’alternativa en línia a les visites presencials a l’Aula del Cel.

A la nostra Aula Virtual emprem la plataforma d’ensenyament en línia Moodle per donar-vos accés als nostres tallers sense eixir del centre educatiu.

LA CAIXA DEL CEL

Es tracta de sessions de 2 hores de durada, dissenyades per a grups de 25 alumnes com a màxim. Consten de dues parts: un taller manual i un altre digital. El material necessari per a la realització dels tallers s’enviarà al centre dins la “Caixa del Cel“. El cost total d’aquesta visita és de 75€.

ASTRECONCURS24

Com cada curs, al gener llançarem l’Astreconcurs amb un premi que consisteix en una visita amb observació als nostres telescopis d’Aras de los Olmos.

Per trobar més informació, consulteu el lloc web del concurs.

AstreConcurs24

MÉS INFORMACIÓ:

Si voleu complementar la visita, podeu entrar ací: Prepareu la vostra visita: recursos didàctics.

Per a qualsevol dubte o ampliació d’informació, contacteu amb nosaltres:

Beatriz Ramírez Velado, responsable didàctica de l’Aula del Cel.
Telèfon de contacte: 96 354 3750 (De dimarts a dijous, 10-13h.)
o 96 354 3483 Secretaria
Mòbil Aula del Cel: 682049000
E-mail: auladelceluv.es
Direcció: Observatori Astronòmic- Parc Científic de la Universitat de València
Carrer del Catedràtic José Beltrán, 2
E-46980 Paterna, València

El pagament de la visita a l’Aula de l’Cel, un cop confirmada, s’ha de fer mitjançant un ingrés o transferència bancària al següent número de compte:

CAIXA BANK ES42 2100 7729 1813 0003 0767

Cal indicar “Aula del Cel. Observatori Astronòmic” en el concepte. Podeu portar-hi el rebut el mateix dia de la visita o enviar-lo per correu electrònic a auladelcel@uv.es o per fax al 963543744 abans de la visita.