Com visitar l’Aula del Cel

Atenint-nos al model de la Universitat de València per al curs 2020-2021, l’Aula de Cel us proposa les següents activitats perquè els alumnes segueixin aprenent i gaudint de l’Astronomia.

VISITA VIRTUAL A L’AULA DEL CEL

Es tracta de sessions interactives on els professors estan en el seu centre amb els seus alumnes i conectaran en directe amb l’Aula de l’Cel des d’on s’explicaran els tallers. Es realitzaran de dimarts a dijous i es podran adaptar segons les necessitats de centre dins l’horari de 10: 30h a 13: 30h.

Es poden realitzar diversos tallers el mateix dia.

TALLERS ONLINE

Les sessions seran de 50 minuts i tindran un cost de 15 €. Se vos indicarà tot el material que necessiteu i s’enviarà per email el material per imprimir. Aquests tallers van dirigits a alumnes des de 3r de primària fins a secundària i batxillerat. I són els següents:

LA CAIXA DE L’AULA DEL CEL

Es tracta d’una sessió de 2 hores de durada, dissenyades per a grups de 25 alumnes. Constarà de dues parts: un taller manual més un digital. Se vos enviarà la “Caixa del Cel”, que és una caixa que inclou el material per realitzar la sessió al centre escolar. El cost total d’aquesta visita virtual és de 75 €.

Es combinarà uns dels tallers manuals:

1. Coneix el teu cel. Orientació i Constel·lacions.
  2. Descobreix el teu Sistema Solar. Astrecercle.
  3. Explora la Lluna.
  4. Valors Espacials.

Amb un dels tallers digitals:

1. Univers interactiu. Planetari i SandBox Univers.
  2. Xerrada amb un@ Astrònom@.

En el segon trimestre ampliarem l’oferta educativa i podrem comptar amb tallers com “Investiga els exoplanetes” o “Exploracions a Mart”.

Les sol·licituds per a les visites virtuals es realitzaran a través d’aquest formulari online. S’atendran per ordre d’arribada.

VISITA PRESENCIAL AL AULA DEL CEL

(Us informem que per motiu de la crisi sanitària queden cancel·lades les visites presencials fins a nou avís. Disculpeu les molèsties. Gràcies pel vostre interès.)

Les visites es realitzen els dies lectius de dimarts a dijous d’octubre a juny, de 10: 30h a 13:00 hores, a l’Observatori Astronòmic, situat a l’edifici Instituts d’Investigació de Paterna-Parc Científic de la Universitat de València (primera planta de l’edifici vermell a esquena d’À Punt).

Les sessions estan pensades per a grups a partir de 5è de primària amb un màxim de 24 alumnes. I constarà de tallers i una sessió d’audiovisuals. El preu serà de 3 € per alumne.

Este curs també llançarem el TELEASTRECONCURS21

MÉS INFORMACIÓ:

Si vols complementar la visita, pots entrar aquí: Prepara la teva visita: recursos didàctics.

Per a qualsevol dubte o ampliació d’informació contacta amb nosaltres:

Mónica Pallardó Puig, responsable didàctic de l’Aula del Cel.
Telèfon de contacte: 96 354 3750 (De dimarts a dijous de de 10-13h.)
ó 96 354 3483 Secretaría.
E-mail: auladelceluv.es
Direcció: Observatori Astronòmic- Parc Científic de la Universitat de València
c/Catedrático José Beltrán 2
E-46980 Paterna, Valencia

El pagament de la visita a l’Aula de l’Cel, un cop confirmada aquesta, hauràs de fer-ho mitjançant un ingrés o transferència bancària al següent número de compte:

BANKIA ES55 2038 9651 6160 0016 7879

Cal indicar “Aula de l’Cel. Observatori Astronòmic” al concepte. Pots portar el rebut el mateix dia de la visita o pots enviar-lo per correu electrònic a la següent adreça: auladelcel@uv.es o per fax a el següent nombre: 963543744 abans de la mateixa.

I finalment, pots col·laborar amb la millora de les activitats omplint aquesta evaluació de la visita. Gràcies per la teva participació.