Visita l’Aula del Cel

Atenint-nos al model de la Universitat de València per al curs 2021-2022, l’Aula del Cel obri les seues portes a les visites presencials i continua també amb la seua oferta de sessions online.

VISITA PRESENCIAL A L’AULA DEL CEL

Reprenem les visites presencials amb totes les mesures de seguretat necessàries.

Aquestes es realitzaran els dies lectius de dimarts a dijous des d’octubre a juny, de 10: 30h a 13:00 hores, a l’Observatori Astronòmic, situat a l’edifici Instituts d’Investigació de Paterna-Parc Científic de la Universitat de València (primera planta de l’edifici vermell a esquena d’À Punt).

Hi haurà dos modalitats de sessions presencials.

• Per a grups fins a 16 estudiants: Taller + Planetari
  • Per a grups de 17 a 24 estudiants (disponibles a partir de novembre de 2021). On hi haurà, a més de Taller + Planetari, una activitat exterior que haurà de ser supervisada pel professorat acompanyant.

El preu és de 3 € per alumne a causa de les condicions actuals.

Les sessions estan enfocades i adaptades per a alumnat des de 3r de primària, secundària, batxillerat i endavant, així com per a grups amb necessitats específiques i amb altres capacitats.

Les sol·licituds per a les visites presencials es realitzaran a través del inscripció visita presencial. S’atendran per ordre d’arribada.

VISITA VIRTUAL A L’AULA DEL CEL

Són sessions interactives en las que conectem amb la vostra aula amb Blackboard Collaborate i realitzem els tallers en directe . Es realitzen de dimarts a dijous i es poden adaptar a les necessitats horaries del centre dins l’horari de 10: 30h a 13: 30h. Els grups poden ser des de 3r de primària, secundària fins a batxillerat.

Es poden realitzar diversos tallers el mateix dia i tenim diverses opcions, tallers simples o la combinació que vosaltres trieu amb “La Caixa del Cel”.

Les sol·licituds per a les visites virtuals es realitzaran a través d’aquesta inscripció visita online. S’atendran per ordre d’arribada. Per realitzar-les, els alumnes han d’omplir l’autorització corresponent que caldrà enviar-nos per correu electrònic abans de les sessió: AUTORITZACIÓ

TALLERS ONLINE

Sessions  de 50 minuts amb un cost de 15 €/sessió. Se vos indicarà tot el que necessiteu i el material que caldrà descarregar del nostre Moodle:

Aquests tallers van dirigits a l’alumnat des de 3º de primària, secundària fins batxillerat, i també per a alumnes d’altres capacitats. I són els següents:

Tallers que contenen activitats manuals:

Tallers digitals:

LA CAIXA DEL CEL

Es tracta d’una sessió de 2 hores de durada, dissenyada per a grups de 25 alumnes. Consta de dues parts: un taller manual i un digital, encara que podeu triar la vostra propia combinació. Rebreu al vostre centre la “Caixa del Cel”, que és una caixa que inclou el material per realitzar la sessió al centre escolar amb altre d’ampliació. El cost total d’aquesta visita virtual és de 75 €.

TELEASTRECONCURS22

Aquest curs tornem a llançar el TeleAstreConcurs en versió digital perquè l’alumnat (a partir de 5é primària) puga participar siguen quines siguen les condicions provocades pel covid19. A més, aquest any contarem amb dos modalitats noves, vídeos i fotografies.

Modalitats:

1. Maquetes i jocs astronòmics
  2. Relats i còmics: Màxim 2000 paraules, lletra Arial, mida 12 i a doble espai.
  3. Dibuixos: aquest curs amb la temàtica de “NAUS ESPACIALS”
  4. Fotografies astronòmiques
  5. Vídeos: amb la temàtica “APORTACIONS D’ASTRÒNOMES I ASTRONAUTES”. Durada màxima 2 minuts, si té música haurà de ser lliure de copyright i en la filmació no podrà aparèixer el rostre de cap alumn@.

Dates del TeleAstreConcurs22:

• Presentació dels projectes: del 10 de gener al 9 de maig de 2022, juntament amb la inscripció i l’autorització
  • Votació Online: del 23 al 31 de maig de 2022
  • Resolució del Concurs: 7 de juny de 2022

MÉS INFORMACIÓ:

Si vols complementar la visita, pots entrar aquí: Prepara la teva visita: recursos didàctics.

Per a qualsevol dubte o ampliació d’informació contacta amb nosaltres:

Mónica Pallardó Puig, responsable didàctic de l’Aula del Cel.
Telèfon de contacte: 96 354 3751 (De dimarts a dijous de de 10-13h.)
ó 96 354 3483 Secretaría.
E-mail: auladelceluv.es
Direcció: Observatori Astronòmic- Parc Científic de la Universitat de València
c/Catedrático José Beltrán 2
E-46980 Paterna, Valencia

El pagament de la visita a l’Aula de l’Cel, un cop confirmada aquesta, hauràs de fer-ho mitjançant un ingrés o transferència bancària al següent número de compte:

BANKIA ES55 2038 9651 6160 0016 7879

Cal indicar “Aula de l’Cel. Observatori Astronòmic” al concepte. Pots portar el rebut el mateix dia de la visita o pots enviar-lo per correu electrònic a la següent adreça: auladelcel@uv.es o per fax a el següent nombre: 963543744 abans de la mateixa.

I finalment, pots col·laborar amb la millora de les activitats omplint aquesta evaluació de la visita. Gràcies per la teva participació.

Atenint-nos al model de la Universitat de València per al curs 2020-2021, l’Aula de Cel us proposa les següents activitats perquè els alumnes segueixin explorant l’Univers d’una forma divertida.