Taller 3. Explora la Lluna. Viatges espacials i característiques de la Lluna

OBJECTIUS

• Que els alumnes coneguen les exploracions a la Lluna més importants
  • Que sápiguen les característiques de la Lluna i alguns elements geogràfics representatius

DESCRIPCIÓ DEL TALLER

Quina importància té la Lluna per a la vida a la Terra? La Terra no seria com la coneixem avuí en dia si no fora per lo peculiar que és el nostre satèl·lit. Els alumnes van a descobrir com d’imprescindible és per a la vida al nostre planeta, així com les seues característiques i singularitats. Tot això, mentre fem una revisió històrica de les exploracions espacials més importants, tant passades, presents com futures.

NIVELL RECOMANAT

Primària i primer cicle de secundària

• Duració 50 minuts
  • Cost 15 €

Una vegada es realitze la inscripció al taller es donarà accés a la plataforma Moodle de l ‘Aula del Cel on estarà tota la informació de curs, material necessari, vídeos explicatius i d’ampliació, material imprimible i accés a la visita en línia a través del Blackboard.

REQUISITS TÈCNICS

Caldrà connexió a internet, càmera web i micro i altaveu per poder interactuar els alumnes amb l’Aula de Cel.