Taller 2. Descobreix el teu Sistema Solar. Astrecercle

OBJECTIUS

• Conéixer les característiques dels planetes i tots els tipus de cosos del Sistema Solar.

DESCRIPCIÓ DEL CURS

Moltes vegades han sentit parlar els alumnes dels planetes del Sistema Solar. Aprofundeix en les seues característiques tan diverses així com en la d’altres cosos que componen entre tots el nostre Sistema Solar. Els alumnes viatjaran des del sòl abrassador de Venus fins les llunes gelades de Júpiter.  Amb aquest senzill taller, conéixeran i trobaran explicació a tota aquesta insospitable diversitat.

NIVELL RECOMANAT

Tercer cicle de primària i secundària

• Duració 50 minuts
  • Cost 15 €

Una vegada es realitze la inscripció al taller es donarà accés a la plataforma Moodle de l ‘Aula del Cel on estarà tota la informació de curs, material necessari, vídeos explicatius i d’ampliació, material imprimible i accés a la visita en línia a través del Blackboard.

REQUISITS TÈCNICS

Caldrà connexió a internet, càmera web i micro i altaveu per poder interactuar els alumnes amb l’Aula de Cel.