Digital 6. Valors Espacials: el joc

OBJECTIUS

• Facilitar al alumnat tota la informació necesaria sobre els avanços en la conquesta de l’ espai per tal de afavorir una reflexió sobre com realitzar eixa conquesta d’ acord amb la DUDH.

DESCRIPCIÓ DEL TALLER

Davant la pròxima presència de la humanitat en la Lluna i Mart, cal plantejarse: A quí pertany l’ espaí? Quins drets fonamentals han de protegir-se en les conquestes espacials?

Aquest taller tractarà aquestes reflexions i totes les que motiven la exposició del avanços en la cursa espacial per tal de afavorir un coneiximent mès crític i exhastiu de la nostra Declaració Universal del Drets Humans.

• Duració 50 minuts
  • Cost 15 €

NIVELL RECOMANAT

Secundària

PLATAFORMA

Una vegada es realitze la inscripció al taller es donarà accés a la plataforma Moodle de l ‘Aula del Cel on estarà tota la informació de curs, material necessari, vídeos explicatius i d’ampliació, material imprimible i accés a la visita en línia a través del Blackboard.

REQUISITS TÈCNICS

Caldrà connexió a internet, càmera web i micro i altaveu per poder interactuar els alumnes amb l’Aula de l’Cel.